מחשבון נכס מניב ראשי

כלי ניהול תזרים מזומנים של נכס מניב

מחשבון נכס מניב הנו כלי ניהולי משוכלל בעזרתו תוכלו לנהל בצורה יעילה את השקעותיכם המניבות, לבחון השקעות חדשות, ולאמוד בצורה מדויקת ומקצועית את מדדי הרווחיות השונים בכל פרויקט.

המחשבון המניב של אפיקים 38 יעזור לכם לנהל השקעות נדל"ן בצורה נבונה תוך ביצוע סימולציות מהירות לעסקאות כדוגמת דירות מגורים, בניינים מניבים, קומפלקסים מסחריים, וכו'.

הכלי עושה שימוש בבסיס נתונים רחב היקף אודות השקעותיכם, וביניהם

  • נתוני רכישת הנכס
  • נתוני משכנתא
  • נתוני הפעלה ומכירה
  • אומדן הכנסות והוצאות
  • לוח סילוקין משכנתא
  • תזרים מזומנים מפורט
  • מדדים כלכליים

שיעור היוון

שיעור היוון – שיעור תשואה אלטרנטיבית המשתנה בין משקיע למשקיע. למשל, נוכל לראות כי במידה ונזין בדוגמא אלטרנטיבה לרכישת נכס מניב עם תשואה של 10%, ולמרות תזרים חיובי, העסקה תהיה הפסדית במונחים ריאליים.

כאשר התשואה האלטרנטיבית שווה ל-IRR (שיעור תשואה פנימית), הרי שמתקבל רווח 0.

שימוש במחשבון נדל"ן מניב

כפי שניתן לראות בתמונה מעלה, המחשבון פשוט להבנה ולתפעול.

המחשבון מורכב משלושה גיליונות ניהול- הראשון הינו "מחשבון נכס מניב", השני "מחשבון משכנתא", והשלישי "תזרים מזומנים לנכס מניב".

כל שצריך לעשות הוא להזין את הערכים בצורה מדויקת ככל שניתן בשתי הטבלאות "בסיס הנתונים" ו- "אומדן הכנסות והוצאות" וללחוץ על כפתור "חשב" בסוף כל אחת מהטבלאות.

משסיימנו לחשב יש לגשת לטבלת הסיכומים, להזין שיעור היוון (למעשה התשואה האלטרנטיבית שלכם), וללחוץ "חשב".

כבר בשלב זה תוכלו להיכנס למחשבון תזרים מזומנים (למעלה מצד ימין) ולצפות בתזרים מזומנים מפורט ואיכותי.

בנוסף תוכלו להיכנס למחשבון משכנתא, אף הוא מקצועי ופונקציונאלי במיוחד בשבילכם, ובכך לבצע סימולציות טרם רכישה נכס מניב להשקעה, וגם בקרות שוטפות בשלב ניהול הנכס.

מחשבון הנדל"ן של אפיקים 38 הינו כלי חינמי בשבילכם ולמענכם

לקבלת הכלי לניהול נכס מניב ישירות לתיבת המייל:


אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ בכל דרך שהי. כל שימוש מלבד שימוש אישי, יעשה באישור בכתב ע"י אפיקים 38 וכפוף לתקנון האתר.

אין באמור כדי להוות חוות דעת או ייעוץ. האמור לעיל מכיל מידע כללי בלבד וניתן כשירות לאזרח. אין האמור מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית, שכן, יש לבחון כל מקרה לגופו.

שתף/י את המאמר
Facebook
WhatsApp
Twitter
Email